Thursday, July 26, 2012

UNTUK PERTAMA KALINYA

Bukan tak pernah jadi.Tapi belum berkesempatan.
Alhamdulillah..Buat pertama kalinya aku menjadi imam
Isya dan tarawih di surau tempat aku. 
Kariah pernah mintak sebelum ni.
Tapi aku segan lah..Ramai lagi yang boleh naik.

Berdebar jugak masa nak naik.Tapi alhamdulillah
Dengan pengalaman yang aku ada masa di irshadiah
dapat membantu.

Di Irshadiah pun sama.pernah di pelawa.
Lagi la segan.sebab ramai penghafiz.
Sapa la aku ni.Tadi jadi imam pon
dengan bantuan al quran.

Ada beberapa tempat yang tersangkut.
Dah lama tak amal.Lupa sudah..hehe.

Pastinya ini satu pengalaman besar bagi aku.
Berhadapan dengan masyarakat setempat.
Dalam bulan ramadhan yang berkat.

Alhamdulillah..Moga di permudah
segala Urusan.

Sengeh sengeh je tadi..^_^

No comments:

Post a Comment