Wednesday, July 11, 2012

MEGAT HAZEEQ BIN MEGAT IBRAHIM

Smart budaknya kan..Tengok gaya macam berprinsip je..betol lah..setiap
hari isnin dia akan dipuji oleh ustaz mastuni(xde la selalu..kadang kadang je kena puji..hehe)
Dia akan sentiasa berpakaian lengkap.Kemas dan berkerampilan(betol ke?haha)

Megat ni aktif dalam sukan..wah kalau ada bola..cerita pasal bola jela..aku layan
jela..bagi dia minat..xdela boring sangat kan..euro pon tengok..aku pun tengok jugak..
tengok result jela..haha..aku selalu pesan kan megat..
bola,bola jugak..belajar pon kena gempak..

Megat ni dalam kelas paling sempoi..suka berangan jugak die nih..tu yang result pertengahan tahun
no. dalam kelas jatuh..tapi tak pe..peratus masih mantain..aku risau jugak.
macam mana la nak berhadapan dengan parents dia..tapi oke je..alhamdulillah semua oke.

aku selalu perhatikan sikap megat ni..dia nih bertanggungjawab jugak orangnya..
selalu jaga adik dia..bagus megat..

Dia antara murid yang last sekali bagi hadiah masa hari guru.Terima kasih ya megat.
Ustaz hargai Pen yang kamu bagi kat ustaz tuh..

Kuang asam betol fikri.."ko ni megat..anak orang kaya..
                                      tapi bagi ustaz pen je??"

haha~ fikri2x..
Apa pon pemberian kamu semua
ustaz hargai..tak perlu pon yang mahal2..kalau ada alhamdulillah..
yang penting kamu semua tahu nilai sebuah hari guru tu.
hormat pada guru..

Hadiah tu sebagai satu tanda je..
Hargai kamu kepada guru je..

macam mana keadaan sekali pon,
seandainnya ada rezeki lagi..moga kita berjumpa.
jangan segan segan tegur ustaz ya..:-)

No comments:

Post a Comment