Friday, July 20, 2012

RAMADHAN KAREEM

Semalam pengumuman dah di buat.
Hari ni jumaat.dan esok  sabtu.
Maka esok lah akan bermulanya bulan puasa.

Rindu dengan bulan ni.
Kalau tahun lepas ramadhan bersama warga semai.
Ingat lagi.
Ditawar untuk jadi imam.
Aku tolak.
Tak nak lah..
ada yang lebih layak lagi.
Para hafiz.
Aku?apa ada..
Aku memilih untuk jadi bilal je.
Dua tempat.
Satu di sekolah dan satu di luar.
Alhamdulillah.tak ada masalah.

Waktu paling best kat sana
time berbuka.macam pesen muka ada.
klaka je..
aku pun sama:-)

Suka di saat tadarus.
Berkumpul untuk baca alquran.
Jarang amal kan selain dari bulan ramadhan.

Aku Ada tiga bahagian.
Disekolah.Diluar.
Dan individu untuk Allahyarham Haji hashim.
Pak uteh suruh.

Aku tekad tahun ni.
Walaupun bukan disana.
Aku Disini tetap akan teruskan amalan tuu.
Insyaallah..Moga Dipermudahkan.AMiN..^_^
Ni lah insan yang bagi tau kat aku semalam.hehe.
Nak bagi tau.lagi comel kalau bertudung.
Yang kat bawah tuuuu...^_^

No comments:

Post a Comment