Saturday, December 7, 2013

..Kerana semalam,hari ni dan akan datang..


Aku dapat mesej yang lebih kurang cenggini bunyinya..

^Assalamualaikum wbth.sibuk lagi ke hari ni..?^

Mesej ni seperti menyindir aku..ya..
sebab jawapan semalam...


Makin lama aku duduk kat sni..
makin rindu aku kat famili tu membuak kate ko..

Musim sejuk makin menyejuk(?)..ah..
-aku nak cakap ape sbnanye ni..?haha..

oke laahh..point terus..apa kena mngena gmbo kat ats tu..?

tu oreo.aku beli untuk ko..
tapi aku tak rase yang aku perlu bagi..

nantilah..satu hari nanti aku bagi ko..
(udah..)

-kadang2 sesebuah cerita tak memerlukan secara terus untuk memahamkan maksudnya..
boleh jadi pembaca sendiri perlu memikirkan apa yang cuba penulis ingin sampaikan dalam
pelbagai cara dan bentuk...see? macam apa yang tengah aku create ni?haha~

...siksa hari ini,untuk kebahagian masa datang...

...olaatijage...



No comments:

Post a Comment